13 november 2009

Fredagsmyyys!

Många av er där ute ska säkert hem idag efter jobbet och korka upp vinet, krypa upp i soffan och fira in helgen. Nu börjar det även bli mörkt och burrigt på riktigt och skulle idag därför vilja tipsa om mina Topp 3 favoriter myströjor...


Klassisk luvtröja utan dragkedja att gömma sig i. Finns i tre olika färger, men jag tycker att den gråmelerade har störst mysfaktor!


Riktigt mjukt och gott material. Ett extra plus för att den har en hög hals som man kan värma sig i. Personligen måste jag ju erkänna att färgkombon inte är min favorit, men smaken är som baken och i soffan är allt tillåtet!


Klockren myströja! Jag är en sucker för fleece och tycker det är den perfekta myströjan att vira in sig i, fleece kanske inte är det snyggaste materialet, men damn va myyys!



Inga kommentarer: