06 november 2009

Fredagslistan!

Jag är verkligen ingen bitter människa, snarare tvärtom skulle jag vilja säga. Den här listan kan verka relativt barnslig, onödig och kanske framhäver en dålig sida av mig. Men det bjuder jag på idag bara för att det är fredag och för att jag älskar just fredagar!

Alla trogna läsare vet ju att listan brukar heta Friday Favs Top 3, men denna gången känns det lite fel då listan handlar om 3 fruktansvärt löjliga saker jag stör mig på. I-landsproblem på hög nivå.

3. Spårvagnschaufförer som bromsar för många gånger och för snabbt och hårt vid varje hållplats precis som om att dom inte kan bestämma sig för riktigt om dom ska stanna här eller där eller lite lite lite längre fram!


2. Nymålat nagellack som skavs bort så att det ser sådär halvtacky ut. Så himla typiskt när man suttit där o målat så fint!


1. När batteriet på ens iPod tar slut mitt i en joggingrunda, när mobilen dör mitt under ett samtal, när kameran inte orkar ta mer foton och man är på semester. Fasen!


Inga kommentarer: