22 oktober 2009

Top höst-picks från the baows...

Då jag har flytt till södern för några månader och hänger utomhus mest hela tiden så är här mina top höst-picks från min egen butik...


Undefeated All Good Pom Pom Beanie - 299 kr
Som huvudbonad växlar jag mellan denna och Mishka´s Pom Pom Beanie (som inte dykt upp på nätet än av nån konstig anledning...). Jag känner min tofs.


Undefeated Hockey Brawl Tee - 399 kr
Jag gillar hela vibben med UNDFTD. De är intressanta för sneakervärlden, de gör bra graphics som inte ser ut som andras, och de är värd all hype enligt mig...


Nike Winterized Hz Aw77 Top - 699 kr
Jag skulle kunna skriva en roman med uppföljare och repriser om hur glad jag är över denna tröja. Jag har nog haft den 4 av 7 dagar i veckan den senaste månaden. Tumhålen, den bra formade hooden och den äkta fleecen sitter som ett vinterskal på mig. Vågar du dig inte riktigt på fleece än? Väcker det för många konstiga minnen? Try it, you might like it...


Casio G-Shock GLX5600A-2ER - 1499 kr
Som ni ser så är jag inne i en ganska färglös och grå period. Då syns denna klockan ännu mer...


Mishka The Mariner Pea Coat - 2799 kr
Lite längre. Övre fickor att värma björntassarna i. Mishka har ni någon ull? Japp.


Levi's Vintage 1947's 501 Guts for Garters Jean - 1899 kr
Gillar den slitna tvätten som känns sliten på riktigt. Perfekt fit för mina sugrörsben och de ligger bra mot pjucksen...


Alife Everybody Mono Hiker - 1299 kr
Lyxiga höst-kicks hiker-steelo som är bra att ta sig över Möllevångstorget med...

Inga kommentarer: