22 oktober 2009

I like!

Smaken är som baken, delad. Så sant som det är sagt. Utan att hålla på och tjafsa för mycket hit och dit tänkte jag dela med mig av mina just nu fem personliga favoriter som finns på Shelta, Shelta Sneakers och Supermarket.

Ni säger: Varför?
Jag säger: För att den är enkel, stilren, klassisk och som gräddet på moset; i guldig version!

Ni säger: Varför?
Jag säger: För det första så har jag en "thing" för bomber basebolljackor, för det andra så är jag inne i en slags vinröd period, för det tredje är det snygga färgkombos, för det fjärde diggar jag den holländska pöjken Parra som ligger bakom denna collab, för det femte... Ni fattar!


Ni säger: Varför?
Jag säger: Titta på skon. Klassisk fin modell, svart nylon i hela uppern, gul swoosh i skinn, vintage style och klockrent färgval på ankelstrapen. Ett av dom senaste tillskotten hemma i min skohylla!

Ni säger: Varför?
Jag säger: Tänk er en sjysst pöjk, iklädd denna, ett par beige byxor alternativt svarta jeans och en go mössa på sne.
Ni säger: Varför?
Jag säger: Riktigt skön flannel, egentligen till det manliga könet, men är minst lika go på en tjej tycker jag i alla fall. Behagliga färger och ett mjukt material som värmer i höstmörkret.



All good! Kom gärna förbi och hitta era egna favoriter!




Inga kommentarer: