01 december 2009

1 December!

Idag är många som öppnar första luckan i sin julkalender, jag själv har dock ingen då mina föräldrar för ett par år sedan tyckte att jag var för gammal, men det är okej ändå. Istället skulle jag idag vilja tipsa om lite julklappar man kan handla hos oss, det är ju trots allt 23 dagar kvar!

Till Papsen:
Min pappa fick en sådan nyss när han fyllde år, och han verkade känna den!

Till Mamsen:
Mammor gillar bekväma skor, så är det bara. Och en klassisk färgkombo gör det inte sämre.

Till Brossan:
Eller någon annan clean tisha, finns massa att välja mellan här.

Till Syrran:
Herrstorlekar, men funkar minst lika bra på en kvinnokropp!

Svårt att bestämma sig?
Kör ett presentkort bah!

Annars kom förbi någon av våra butiker, eller båda, så ska vi säkerligen kunna lösa något som passar under granen.

Inga kommentarer: