14 december 2009

Önskelista á la Jessan.

Inte länge kvar till dagen som alla pratar om just nu. Så tänkte passa på att langa min önskelista så ni där ute vet vad som gäller!

Nike Womens Terminator Hi QS "Day & night pack"
Kunde inte hålla mig. Som en för tidig julklapp till mig själv fick dom stanna på mina fötter efter att jag "bara skulle pröva dom"... Men riktigt fint läder, perforerad swoosh och himlans mysig päls i innern - nästan så man vill rulla ner strumpkanten, plus för att ytterkanten på sulan är svart och snyggt med lösningen för skosnörena som går runt ankeln!



If I were a boy... eller om jag hade haft större fötter bara! Om den finns i Er storlek, get yours! Ner i julstrumpan eller under granen!

Ja tack gärna tomten! Sååå sockersöt! Det hör man nästan bara på färgsättningen, white och glass blue...


Canvas + Mint = sant. Riktigt goa skor. Gillar färgen, modellen, materialen. Vid juletid får man unna sig, och då är det lika bra att bröta på det!

Ganska otippat för att vara jag. Men tycker att dessa är cleana ändå. Jag tänker sommar, lite brunbrända ben och dessa. Man ska vara ute i god tid!

Inga kommentarer: