30 maj 2008

Nypremiär för Sometimes @ Styrbord Babord i kväll!

Min, och mina partnersinbeat-DJ´s, Seen och JayStarSeven, klubb Sometimes, har i kväll nypremiär på Styrbord Babord. Tyvärr kommer jag inte kunna lira själv då jag är på väg till huvudstaden och sedan Tyskland. Men enligt mig själv är JayStarSeven och Seen helt klart Göteborg´s intressantaste, tajtaste och kunnigaste DJ´s, så jag lovar att taket kommer trilla av båten vid Kungsportsbron i kväll...

"Sometimes solida DJ-trio bestående av Seen (Handle With Care), JayStarSeven (Puzzle) och Digga (Shelta/Supermarket), tar er långt ner under ytan bland tryckande disco, boogie, house, tech och bubblande soul. Den uppskattade klubben är nu inne på sitt andra år och fortsätter att skapa genuin och genomtänkt klubbkänsla i Göteborg."

Styrbord Babord
Kungsportsplatsen 1
21-03
80 kr entré
Runt 25 år...

Inga kommentarer: