06 september 2007

Thursday 6th - DJ Digga @ Sometimes @ Lokal

Mina Sometimes-vapenbröder JayStarSeven och Seen lämnar mig ensam i kylan denna torsdag så jag får styra upp bygganden själv på Sometimes @ Lokal... Jag kommer inte spara på the jazziness och här har ni lite av innehållet i min förtänka playlist...

1983 - Flying Lotus
Going Out - Rubix
Balek - Marc Moulin
The World Is Yours - Marc Marc
Burn Out - Cinematic Orchestra
Cade Voce - Sabrina Malheiros
J To The L - The Nonce
The Blast - Reflection Eternal
Relax - Marco Polo feat. J Davey
B Line - Choonz Inc
Charlotte Gainsbourg - 5:55 Metronomy remix
Hopsnotch - Martin Brew
Easy - DJ Digga
Slow It Down - Little Brother
Chicago - Graham Nash
A Tribute To TROY - J Rawls
Fall In Love - Slum Village
To The Right - Brand Nubian
You´re Gonna Need Me - Dionne Warwick

Sometimes @ Lokal
Varje torsdag @ Lokal @ Kyrkogatan från 21.00
Fri entré
Resident DJ´s: JayStarSeven, Seen & Digga

Sometimes blog
Lokal´s hemsida
DJ Seen Myspace
DJ JayStarSeven Myspace
DJ Digga Myspace

Inga kommentarer: