14 augusti 2007

For my feet only...

Igår var min vapendragare Benhög från Streetlab i Malmö och hälsade på. Efter ett pretentiöst försök att försöka smälta in på Linnégatan tog jag honom självklart till Sejdeln på Andra Lång (haha, checka deras hemsida för graphic overload...) för att visa honom en av de många stiliga barer som snart kommer hamna i Guide Michelin... Här trängs den skinnvästklädda indiern i baren med han den rödlätta ölkisen som brukar flörta med Senap, med fattiga gothstudenter vars dreads luktar karate, med korta runda tanter som dedikerat sitt liv till den enarmade banditen och dess potentiella rikedomar... Men det var inte det jag skulle skriva om... Skärpning Diggedydrutten. På Streetlab´s skateteam ligger en annan homie med bra pop i fötterna herr Danijel "Jugga" Todorovic som även reppar Nike SB i Sverige. Och de jag skulle komma till var att Jugga varit så snäll och skickat med ett par sjukt cleana och svåra Nike SB Dunks MF Doom Edition US åttor till mig som jag blev barnsligt glad över. Tackar tackar. Så jag måste bara blogga lite bilder på dem... Det var väl egentligen allt jag ville säga. Än en gång har jag lyckat berika era liv livsviktigt skitprat. VM i tangentbord är avslutat och jag vann.



Inga kommentarer: